Röntgen avklarad!

Igår var jag som sagt iväg o röntgade Omara.
Det gick kanonbra. Hon skötte sig kanon. Sprattlade till litegrann innan vi fått henne rätt vid högtröntgen. Men det var det enda. Han tyckte att bilderna såg bra ut, och skulle bli riktigt förvånad om hon fick någon anmärkning. Men som sagt. Tyvärr är det ju inte veterinären som bestämmer, utan SKK. Vilka jag har måttligt med förtroende för..
Men är det någonting som är fel så tänker jag definitivt röntga om. Och då blir det en resa till Audell. Men förhoppningsvis slipper jag det :)
Nu är det jobb 10 dagar i sträck. Blir trött bara jag tänker på det.. Men som tur var är det förmiddagsjobb dom flesta dagarna. Då hinner man med massor iaf! Visserligen får jag lov o kliva upp kl 4. Allt för att få lite kvalitetstid med Omara innan jobbet. Då har vi våran obligatoriska mystimme i soffa.  Hon e lika morgontrött som mig.Finns inte en chans att hon skulle väcka mig. Ja, det är om hon är dålig i magen eller någonting. Eller om någon knackar på dörren. Då kommer hon o slickar mig i ansiktet. ;) Vilken vakthund man har. Tur man inte var ute efter en sådan. Då hade man blivit grymt besviken. Haha!
 Igår passade jag på att sy lite dynor till husvagnen. Omara låg mest o sov i soffan efter nerdrogningen hos vet. Inte ofta hon håller sig så lugn eller. Skönt var det. Men det skulle bli väldigt trist i längden. Jag menar. En soffpotatis passar inte riktigt in i mitt liv o leverne.
Nu ska jag ta o ändra lite bensinpriser tycker jag det låter som. För andra gången idag. Suck. Blir inte klok på detta bensinkrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0