Hipp hipp hurra!!

Nu har Omara blivit stora tjejen :)
Den 27 April fyllde hon ett år. Gud vad tiden har gått snabbt. Tyckte det var igår jag var ner till Lena o Peter och hämtade hem, ett MONSTER!. Nej då. Underbar är denna hund! Vad skulle jag göra utan henne?!
Sin födelsedag fick hon fira med att åka och hämta en husvagn :) Så nu ska den fixas lite med och besiktas. Sen blir det sverige runt i sommar ;) Nej. Inte riktigt. Men några roadtrips lär det bli.

Nästa onsdag är det dax för röntgen. Nervöst!! Men det ska nog gå bra får man hoppas. Vore ju trist o behöva avbryta utbildningen.. O ännu tristare om hon ska få ont och bekymmer.. Men man ska inte tänka så. Och med tanke på statistiken hos Lena på Barvatorps så ska det nog inte vara några problem :)

Nu är Omara ute på promenad med min snälla granne i regnvädret. Skönt att det äntligen kommer ner lite väta. Det behövs. Men jag e glad att jag slipper långpromenaden i det. Hihi!

Dax o arbeta vidare.

Kanske kommer någon bild snart. Känner att jag varit riktigt dålig på det mesta vad gäller dator den senaste tiden. Datorn hemma har inte varit igång knappt en endaste gång dom senaste veckorna. Men men.


Vi ses! Och håll tummarna inför nästa onsdag nu oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0