I morgon!!!

Japp... I morrn är det dax för inträdesprovet =)
Nervöst som bara den! Men som jag jämt säger till M. Det kan inte gå annat än åt helvete ;)
Och man får se det som så att vi tog oss så här långt iaf. Vi var inte allt för många som fick göra inträdesprovet. Många blev bortsållade förrförra gången..
Och Omara är ju faktiskt jätteduktig :)
Det som kan tänkas vara negativt är hennes pipande i passivitet. Men det pratade vi massor om förra gången. Instruktörens hund (oxå det en schäfer) är precis likadan. Om inte värre. Men det är väl upp till domaren. Resten kommer gå galant! Miljö o buller är hon totalt obrydd över. o likaså skott. Och det är det dom lägger huvudvikten på. O figurantintresset oxå såklart :) Och det har hon så det räcker o blir över ;)

Jag har ju varit ganska så duktig o åka skidor här ett tag. Men tyvärr behagar det gå varg precis i våra skidspår nu, så jag vågar inte riktigt ha Omara lös där nu :(  Tråkigt.. men förmodligen är det bara en som är på genomvandring. Ska vänta några dagar o se vad som händer. Kan inte riktigt åka med omara i koppel heller då min balans på skidorna inte är dom bästa eftersom det är första vintern på 10-15 år som jag står på ett par skidor. O minsta lilla gör att jag hamnar på arslet. Haha! Men övning ger färdighet!
Nu ska jag ta o arbeta lite här, så tiden går lite snabbare!
Uppdaterar i morgon. Förhoppningsvis finns det någon där som kan knäppa något kort oxå. Om nervösa jag kommer ihåg o fråga någon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

VARG?! Typiskt Dalarna

2009-03-06 @ 10:47:28
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0