Nytt år! Skrivet 090102

Ja, då var det 2009 nu då. Och hur känns det?! Jo.. ungefär....precis som vanligt ;)
Nyårsafton gick bra. Inte en reaktion på raketerna från Omaras häll. Jag däremot hoppade högt mer än en gång. Haha!
Tillbringade kvällen hemma i soffan o myste. Lyckades somna 23.45, och vaknade 00.15. Typiskt mig eller typiskt mig ;) Jaja. Shit happens!  Jag o Lena var ut på aftons dag med vovvarna i skogen. Gick superbra! Även om gammelgubben Dexter tyckte att Omara var liiiite jobbig ibland ;) Så det ska vi göra om fler gånger! Tyvärr blev det inga kort.. Får se till o knäppa några nästa gång ist.
Nu har jag det riktigt lugnt o skönt här ett tag framöver. Jobbar kväll idag o förmiddag i morgon. Sen ledig 3 dagar. Jobbar sen förmiddag 3 dagar. Och sen e jag ledig i tre dagar igen!! Men då är det dax för första räddningshundsträffen. Ska bli riktigt spännande :) Längtar som bara den.
Och idag ska grannen vara hundvakt för första gången oxå. Får se hur det går. Men det ska nog gå bra! Skönt om det funkar så slipper mamma köra fram o tillbaka varje dag ;)
Nej, nu ska jag gå ut o kolla om kunderna här ute behöver lite hjälp. Ser ut som bromsarna på deras släp har frusit :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0