Fniss

Igår var jag in till djuraffären för att köpa ett nytt halsband till Omara. När jag stod i kön till kassan (tillsammans m 10 andra) var det en liten tjej som var där med sin mamma. Hon var jättefashinerad över "monstren" i akvariumen. Dvs döskallarna som var prydnad där i. Sen frågar hon sin mamma om hon får köpa några fiskar. Då svarar hennes mamma att dom har ju inget akvarie. Vad svarar den lilla tjejen då? Jo -men mamma, jag vill inte ha dom i ett akvarie. Jag vill ta hem dom och steka dom så jag kan äta upp dom! Jag lovar att alla som stod i kön skrattade! Haha! barn är väl för söta ibland ;)
Igår var jag hem till morfar o hämtade ett par skidor o stavar. Så nu ska bara bindningarna på så har jag ett par EGNA skidor. Så slipper jag låna mammas.
Idag ska mamma vara hundvakt. Var ett tag sen nu. Tänker jag efter så är det nog innan jul hon var det senast! Oj! Då kommer Omara bli glad när hon kommer ;)
Nej, nu kom det ett fax. Är nog dax o höja bensinen igen antar jag....

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja det är så jääävla skönt!

Kan tyvär inte imorgon.. :( Ska umgås med syster... kolla på lets dance hemma hos jenny tror jag..

2009-01-08 @ 14:18:19
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0