Äntligen ledig! :)

Idag har Omara tagit ett kliv in i vuxenvärlden :) Hon har börjat löpa! O hon fattar ingenting vad det är som händer...
Har misstänkt ett tag att det varit på g. Hon har varit lite smågnällig dom senaste dagarna. Och härom natten var jag inte imponerad av henne kan jag lova. Hon väckte mig vid en tre ungefär. Vilket hon aldrig brukar göra. Enda gången hon gjort det tidigare var när hon var kass i magen.
Jag släppte ut henne o hon kissade. Och vad gjorde hon sen? Jo. Fick damp o kutade runt o skällde o hoppade som en tok!! Jippi! Mina grannar måste älska mig :S Men har iaf inte hört något från dom än. Det är sånt som gör att man vill köpa hus o inte bo i lägenhet.. Men men. Efter mycket om o men kom hon iaf in. o gick o lade sig så snällt i soffan o sov.
O jag lyckades somna om ett par timmar. Skönt!
Nej. Nu ska jag lägga mig i soffan o gosa lite med piplisa. Hon har fått lite mat nu, så då vill hon ligga o mysa lite sen. Efter den obligatoriska busstunden efter maten vill säga! Men den brukar bara vara i en minut eller två!
Sen blir det promenad. Ska gå förbi macken o hämta en film eller två så man har något att syssla med till kvällen!
Får se om det blir några bilder upplagda efter helgen. Ska försöka se till så det blir några kort från träffen på söndag. Blir kul o se hur det går nu med löp o allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0