Blodbad!

Ja, hemma ser det ut som en mindre slakt pågått. Har aldrig varit med om maken till hund o blöda så förb* mycket under ett löp! Men men. Torka golvet några gånger om dagen så kan man gå runt utan att färga alla strumpor röda iaf! ;)
I övrigt så snurrar allt på. Allt vad gäller träning ligger i vila just nu. Lilla madame har väldiga koncentrationssvårigheter just nu! I tisdags åkte jag o ett par träningskompisar in till stan för ett träningspass. Ja... Blev inte mycket till träning där inte. Konstaterade efter bara några minuter att det inte var någon idé. "Fot" visste hon helt plötsligt inte alls vad det betydde. O det har funkat klockrent innan! Hon satt sej på precis alla sätt som var möjliga utom rätt. Det slutade med att hon satte sig på mina fötter och jag o Pia kunde inte låta bli o skratta! Då gav vi upp o hade en liten lek o bus-stund istället. Tråkigt e ju bara att man vill träna o träna nu inför intagningsprovet. Men men. Jag hoppas att dom kan se hennes kapacitet även om hjärnan inte riktigt hänger med just nu ;)
I övrigt har är hon pipig o gnällig. Mammig som bara den. Man kan inte ens gå på toa utan att hon sitter utanför o piper!
Men men. Snart lär det väl gå över. I morgon har hon hållt på i två veckor.
Märks på henne att hon är lite slöare än vanligt. Inte samma "krypa-ur-skinnet"- vovve som hon brukar vara. ;)
Ska ligga nära, nära i soffan o gosa. Helst hela tiden.
Och igår kväll var vi ute i två timmar innan hon behagade göra nr 2... *suck* Hon var på väg o sätta sig en miljon gånger, men reste sig lika fort igen.. Kissade gjorde hon säkert 50 ggr däremot. Men men. Taxen vi hade var precis likadan.
Fick helt andra tankar i skallen ;)


Men trots blodbad o förvirring är hon världens bästa hund!
Och längtar till söndag gör jag/vi oxå. Hoppas att hon plockar med sig delar av hjärnan då iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0