Lydia

Igår var vi ut i skogen med mormor o morfar o deras schnauzer (stavas det så) Lydia. Å gud vad skoj dom hade :)
Dom gick kanonbra ihop. Skönt!
Idag var det riktigt kallt på morgonen. Snart kommer nog frosten. *burr* O omara var som vanligt måttligt imponerad av promenad kl 5 på morgonen, eller inte. Hon är en riktigt morgontrött vovve ;) Vilket jag iofs uppskattar. Det e skönt o ha en hund som inte väcker en kl 7 varenda morgon. Får hon som hon vill så ligger hon gärna o snusar o sover fram till tio. Mysfia!
Idag ska vi åka in till stan oxå. Lite miljöträning o så ska vi passa på o gå in på djuraffären o prova ut en sele. Skönt när man kan ha vovven med sig in så man slipper åka fram o tillbaka o byta om den inte passar. Får se hur det går med det. Hon ska väl förmodligen hälsa på allt o alla kan jag tro! Haha! Nej, det blir nog bra. O så ska jag passa på att gå en vända på stan o kolla om jag hittar några skor. Var väl typ ett halvår sen jag shoppade sist!

Jag skriver o berättar hur stadsvändan gått sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0