KYLA!

Usch vad kallt det var i morse.. Minusgrader o alldeles vitt på backen av frost. Omara var lika imponerad som vanligt över att gå upp så tidigt ;)
Igår lyckades jag iaf bygga klart till bilen. Så nu har hon det fint där bak. :) Riktigt imponerad av mig själv faktiskt. Trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med ;) Kort kommer kanske upp om datorn vill samarbeta idag vill säga.
Jag vägde lilla monstret igår oxå. 25 kg ligger hon på nu! Hon bara växer o växer. Vart skall detta sluta?! Men fin är hon.
Och hon lyssnar bara bättre o bättre, även om hon har sina stunder när hörseln är avstängd ;)
Dock måste vi träna på hundmöten då hon tycker att man ska skälla på alla hundar man möter. Dock inte om den andra hunden skäller först på henne. Då är hon tyst :S Och cyklister e oxå väldigt skojjiga. Vadå?! Ska man inte jaga dom?! Men annars tycker jag allt går framåt för varje dag som går.. Hon är överlycklig i allt o alla. Nja. Inte katter dock.. Mammas stackars katt blir utskälld flera gånger om dan... men hon går inte fram till dom dock.
Ja. Det var väl allt för den här gången. Ska försöka uppdatera med lite bilder o så i eftermiddag om det vill sig väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0