Fredag

Dagen började vid 8 idag. Upp, klä på sig o äta lite frukost. Sen bar det av ut i skogen. :)
promenad och svampletning i kombination lite träning en timme. Hon bara ÄLSKAR att vara i skogen.
Sen gick vi hem o la oss o myste lite i soffan. Vid tio var det dax för mej att bege mig till jobbet. Lillmaran fick stanna hemma. men det brydde inte hon sig i så särskilt mycket. Lyfte på huvudet o kollade läget lite när jag traskade iväg.
Hon är så duktig. Ingenting rör hon när hon är själv. Ligger o sover mest tror jag. O tyst är hon. Ingen av grannarna har då hört henne någonting. Snälla mamma åkte ner lite senare, så nu har hon sällskap av henne därhemma. Saga har blivit vaccinerad så vi tyckte inte d var nån särskilt bra idé att Omara skulle vara där då. För dom tar det ju allt annat än lugnt. Men mamma gnäller inte. Hon tycker det är roligt o få lite "egentid" med Omara vilket hon sällan får annars eftersom Saga är sååå svartsjuk. ;)
I morgon ska snälla lillebror vara hundvakt oxå. Då har vi personalmöte/fest. Får se hur det går då.
Nej. Nu ska jag som vanligt försöka göra lite nytta här på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0