Dålig bloggare *skäms*

Nu har jag varit så där dålig på o skriva igen :/ Men det blir så när man inte orkar slå igång datorn där hemma..
I måndags var det iaf avslutning på valpkursen. Trist! Trivdes verkligen kanon där. Bra gäng med bra ledare :)
Men jag har väl planerat att gå unghundskurs hos henne oxå. Måste kolla med dagar o ledighet från jobbet först bara!
Annars får jag väl hoppa in på "rostburken" så länge. Vill ju ha den sociala träningen iaf!
Kör på med spår, o det går bra! Hon tycker det e sååå roligt. Koncentrerad till max! Ska ut en sväng efter jobbet idag tänkte jag. Vädret är ju helt underbart! Skönt o vara ute i skogen.
Har fått hem mina saker jag beställt nu oxå. Så numera har Omara ett fint reflextäcke, halsband o koppel! Måste synas i höstmörkret! :)

Sen blev det som vanligt en massa annat krimskrams oxå. Kul o köpa nya saker ju ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0