*suck*

Som ni märker så är det glest mellan inläggen..
Dattorn hemma har gått i strejk. Har försökt lägga upp bilder, men den vill inte samarbeta alls :(
Vi har dock börjat en ny kurs förra veckan. Det går RIKTIGT bra! Har fått tips om hur jag ska göra vid hundmöten o andra väldigt "spännande" möten. Så nu kan vi faktiskt gå förbi en hund utan att hon säger ett endaste ljud :) Dock inte varje gång, men vad kan man begära?! Det är så kul o se hur vårat samarbete blir bättre o bättre :)
Idag ska vi nog köra lite spår tänkte jag.
Åh, vad jag är lycklig över min lilla tjej :) Och jag är förvånad över hur "enkelt" det har varit. Trodde faktiskt att det skulle vara mycket mer krävande att ha en valp. Visst, man har fått stå över en del grejor o man kanske inte åker hem till vem som helst innan bitandet på saker är under kontroll. Men vad gör det när man har världens bästa vovve! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0