Lycklig :)

Min hund är den bästa i hela världen =)
Ja, jag vet. det är väl ungefär vad varenda människa säger om sina hundar ;)
Igår hade vi andra träffen på kursen. gick kanon. Fick träna på platssittning med belastning åt sidorna o bakåt. Gick riktigt bra. I början ville hon gärna vända sig om, men efter ett par gånger fattade hon att hon skulle sitta kvar. Så det ska vi träna på. Ska även träna på belastning liggande. Och det går bara bättre o bättre med hundmöten oxå. Igår satt hon 2 dm från en annan hund, med fullt fokus på mig :) Skoj skoj! Vi stod o gapade allihop. Haha!
Men det är roligt när man ser hur det går framåt för varje dag som går.
Idag blir det till o lägga ett spår tänkte jag. det spöregnar ute, så vi får se hur det går för tjejen med det ;)
Nej, dax o ta sig en kopp kaffe o börja göra lite nytta :)

Tack Lena o Peter för denna underbara hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0