Sova borta =)

Ja, inatt ska lilla Omara som sagt få sova borta för första gången. Men det kommer nog gå bra! Hon älskar ju o vara där uppe. Bästisen bor ju där!
själv har jag varit vaken sen 6. O det var inte Omara som väckte mig. Då tyckte tydligen min kropp att det var dax o gå upp. men mitt huvud tyckte inte det samma. Så nu har jag setat här sen klockan 8 o varit klar o redo att åka. Typiskt mig!
Omara bara växer o växer. Kul att se! Och hon blir roligare o roligare för varje dag!
Vi har varit ute o lagt lite spår vilket var riktigt skoj. Gick låååångsamt, men framåt =)
Tränar inte så mycket i övrigt. Håller mig till kontaktövningar o inkallning. Varför skynda?
Dax för vaccination på tisdag oxå. Blir kul o se vad dom säger på djursjukhuset. Dom känner väl mest igen mig från o springa där en gång i veckan o simma med en tax.
Och snart går det in på sista semesterveckan oxå. Gud vad veckorna bara sprungit iväg! men Omara kommer nog tycka att det blir skoj när jag börjar jobba. Då får hon ju vara uppe i Lustebo o busa med Saga hela dagarna!
Nej, nu ska vi ut o ta en liten promenix upp till macken.
Ha det så bra gott folk. O håll tummarna för "mormor" att det går bra inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0