Oj!

Här har jag visst varit lite dålig o uppdatera ett par dar *skäms* Men tiden räcker kanske inte riktigt till det när man e ensamstående mamma åt ett litet monster ;)
Vi var iaf ut en sväng i skogen igår förmiddag. Det tyckte hon var riktigt skoj :)
Kvällen fick hon tillbringa hos "storasyster", då jag var med o inventerade på jobbet. O där hade det vart fullt ös medvetslös! Haha! Men sen sov hon heeeela natten. Ända till min klocka ringde vid halv 8.
Vi var upp en sväng nu på förmiddagen oxå så dom fick busa lite. Har vart o hämtat Fodax på förmiddagen, så jag körde upp deras del på en gång. I brist på plats i min frys ;)
Vi håller på för fullt med kontaktövningar. hon är riktigt duktig! Händer mer o mer för varje dag!

Nej, nu ska vi ut o njuta i det fina vädret! Man vet aldrig hur länge det stannar!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0