Nu har jag vart lite trög igen..

Igår var iaf upp till pappas jobb o hälsade på. Hans arbetskamrat har en 14 veckor gammal taxvalp. Tror ni dom härjade järnet eller? Haha! vad söta dom var då! O taxen var då minst lika kaxig som Omara.
Sen åkte vi hem o allmänt slappade hela dagen. Både jag o gumman var väldigt trötta av värmen. O värre kommer det bli idag. Både skönt o Usch! Men det finns ju iaf massa skugga på gården så det e skönt!
O här kommer några bilder från senaste dagarna :)
     
Nya favoriten =)


"Fullt ös, medvetslös"


O detta vad vi fick se på våran skogstur!

Kommentarer
Postat av: Occra

Halloj syster!

Ser att du är vild o snygg ...som även ja e

matte säger jag är en prinsessa mm men idag e jag en fågelmördare .....va har du hört ?? jag nääää . du kan läsa om mig i Yahos dagbok / Puzz syster yster

2008-07-03 @ 10:08:18
URL: http://nybergshundar.se
Postat av: eLiiN

Tjabaa!

Tänkte bara hälsa att Omara och Russin har likadan leksak! =)

Dock saknas det ett ben på Russins, Cosmos tyckte det blåabenet var lite fult... Hehe.. =)



Valpar på gång på Vällan! Om några månader får du leka med en liten Pralin! =)



Kraam!

2008-07-03 @ 21:13:39
URL: http://eliintheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0