Dålig på o uppdatera.

ja, nu har jag varit riktigt dålig...
Men det har inte kännt riktigt lockande att sätta sig vid datorn nu när det har varit så fint väder ute.
Omara hon badar o badar. I allt hon får möjlighet att bada i =) Vattenskål, baljor vattentunnor ja allt.
Och i sjön kan man ju simma som en tok!
Idag ska jag börja jobba, så nu börjar vardagen..
Omara ska ju vara hemma hos mina föräldrar när jag jobbar, så jag kommer få en lugn o fridfull vovve hemma här framöver. För där har vi ju lilla saga o leka med =)
Nej, dax o bege sig snart. Ska hinna handla o lämna omara innan jobbet. Lite o bestyra i inför morgondagen =)
Då fyller ju nämligen jag 27! usch! Känner mig gammal!!
Omara hälsar puss o kram till alla oxå

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst är vi gamla, välkommen till klubben. Är ju några månader äldre än dig jueh ;-)

Grattis i efterskott. Kram till lillvovven.... 20 augusti börjar vi flytta in, det kommer bli så bra med hus utan trappor för taxen med diskbråck och schäfern med ja inget fel men stor och tung och lite till åren sådär :-)

Kram

Petra, Bamse och Zeke

2008-08-01 @ 01:34:35
URL: http://pepoba.net/bamsebub

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0