2 veckor!!!

Ja, idag är det två veckor sen jag fick hem mitt älskade lilla monster! Hon är verkligen den mest underbara hund man kan tänka sig! Vad hon växer!! och  vilket humör! Haha! Inte rädd för fan själv! Allt ska undersökas in i minsta detalj, o går det inte riktigt som hon vill så blir hon förbannad. Parasollfoten med vatten, ja, den bara MÅSTE dö! Kan ju inte stå där med världens minsta hål till vattnet. För hur ska hon då kunna plaska med det ;)
Igår morse jagade vi bort en stackars ekorrunge från uteplatsen oxå! Den fick ABSOLUT inte vara där. Haha!
Grannens lilla Elias, på strax över året är nya bästa kompisen. Och hon är ju helt underbar med honom. Alla andra får känna på hennes fina vassa tänder, men inte han. Hon pussar så snällt på honom bara. Ser så sött ut! Tänk om hon var så mot mig jämt oxå ;)
Sover hela nätterna gör hon oxå. Går man ut sista gången runt 23 så sover hon fram till 6-7 nån gång! Snacka om lyx!
Men man har en del hyss för sig oxå! Köksstolarna får smalare o smalare ben, hålen i trädgården blir större o större.
Men svansjageriet försvinner mer o mer. Nu händer det inte allt för ofta. Skönt det.
O visst ja, i fredags, när det var så hett tog vi en tur upp till våran badplats. Hon kastar sej hejdlöst i vattnet även där! Så nu har hon visat sina simkunskaper!
Nej, nu ska jag ta o äta lite frukost.
Uppdaterar kanske med lite bilder framåt kvällen :)

Kommentarer
Postat av: martina

hehe men vännen, man kan inte komma ihåg allt! :) men tack iaf så mycket!! det värmer! du har ju hunden och tänka på nu ju, hehe! det är juli månad nu så att du vet! :D kan höra av mig när det blir augusti! :P kraams!

2008-07-07 @ 12:37:54
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0